2014. augusztus 7., csütörtök

10. Fejezet

Hangos trombitaszó harsant a levegőbe, nekem pedig egy pillanat alatt kipattant a szemem. Felültem az ágyban, azután egy pillanatig zavarodottan néztem körbe, mert nem emlékeztem, hogy hol vagyok, vagy hogy egyáltalán hogy kerültem ide. Hirtelen eszembe jutottak a tegnapi nap emlékképei, így egyszerre minden világossá vált előttem. Lábaimat kibújtattam a takaró alól, majd lerakva őket a szőnyegre, egy darabig eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha valóban királylány volnék, valahol az 1400-as évek közepén, és egy ehhez hasonló szobában tölteném a mindennapjaim, várva, hogy eljöjjön értem a szőke hajú, kék szemű hercegem. Bár egy barna hajú, kék szemű is megtenné. Megijesztett a gondolat, és valamennyire le is döbbentett. Még hogy Jack, mint az én hercegem, ugyan már. Inkább Lis-hez illene. A számat keserű íz öntötte el és a szívemet valami rossz érzés kerítette hatalmába. Elképzeltem Lis-t és Jack-et egy párként, mire a gyomrom görcsbe rándult és kedvem lett volna szétszakítani a fejemben megjelenő képet. Összeszorítottam a szemem, hogy elűzzem a bűnös gondolatot.

-       Aurore? – Nyögte álomittasan Lis, a szoba másik végéből. Felé kaptam a fejem, és ahogy megpillantottam az álmos tekintetű, kiengedett barna hajú lányt, elszégyelltem magam. Tényleg… féltékeny lettem egy eszmére, ami az eszembe ötlött? Bűntudat éreztem és most először undorodtam magamtól. Vajon képes lennék tönkretenni a kapcsolatukat is, ha lenne? Valóban így viselkednék az egyetlen lánnyal, aki eddig barátságos volt velem? Nem szabad, hogy emiatt ne legyünk barátok. Jack csak egy fiú. Csak egy fiú.
-       Szia – fordultam felé és rámosolyogtam. – Azt hiszem most volt az ébresztő, úgyhogy öltözzünk fel – javasoltam, mire Lis egy sóhaj kíséretében visszahanyatlott a párnájára.

Felálltam és az én ágyammal párhuzamosan elhelyezkedő másik ágyhoz sétáltam, hogy aztán Lis-re vethessem magam, azzal a szándékkal, hogy felrángassam az ágyból. Körülbelül öt perc múlva sikerrel jártam, ugyanis Lis durcásan felült és megdörzsölte a szemét. Árgus szemekkel figyeltem, nehogy visszaaludjon, de figyelmemet egy hang terelte el. Azon ajtó felől jött, ami a csigalépcsőt rejtette maga mögött. Valaki türelmesen kopogtatta a fát a túloldalról, én pedig úgy véltem, hogy senkit sem illik megvárakoztatni – főleg ha nem is tudjuk ki az. Felpattantam és gyorsan a hang forrásához siettem. Résnyire nyitottam az ajtót, majd miután láttam, hogy egy fiatal nő áll mögötte, kitártam és csodálkozva pislogtam rá. Mögöttem Lis ugyanígy tett. Intettem a fejemmel, hogy jöjjön beljebb, mire a nő rám mosolygott, és belépett a szobába.

-       Most biztosan meg vannak lepődve egy kicsit, mivel nem is tudjátok, ki vagyok – kezdett bele. – Így jobb lesz, ha bemutatkozom. A nevem May és itt dolgozom. Mivel a csoportjuk egy öt napig tartó programon vesz részt, el kell magyaráznom a szabályokat. Vagyis, ezek nem nevezhetőek igazán szabálynak – javította ki magát. – A program egy játék. Mikor ideérkeztek, cetliket húztak ki, ugye? – Bólintottam. Valószínűleg Lis is, csak mivel időközben kikerült a látóteremből, ezt nem tudtam biztosan. – A cetliken a rangjuknak megfelelő szó van. Maguk a királylányok. Számos egyéb rang van még ezen kívül, a csoportot ezek alapján szállásoltuk el. Öt napon át kell királylányként élniük. Minden olyan eszközt, ami ehhez kell, megtalálják ebben a szobában. És minden egyéb dolgot megtudhatnak tőlem, ugyanis ezért vagyok itt. Én vagyok azok komornája, akik a királylány szót húzták. A játék során megtudják milyen is volt az élet a 15. században és a saját bőrükön is megtapasztalják majd. Mivel maguk királylányok, meg kell tanulniuk az illemet is, amit a mai nap folyamán elsajátíthatnak tőlem. Minden nap együtt kell étkezniük a királyi családdal, vagyis azokkal a társaikkal, akik voltak olyan szerencsések, hogy nemesi cetlit húztak. Van kérdésük? – Mosolygott ránk kedvesen.

      Én egyelőre a hallottakat értelmeztem. Azután erősen gondolkoztam, várva, hogy eszembe jusson valamilyen kérdés. Amíg ezen töprengtem, végigjárattam a tekintetem May-en. Nagyon szimpatikus volt, piros szájjal, vidáman csillogó barna szemmel és szőke hajjal rendelkezett, bár az utóbbit kontyban viselte. Fekete egyenruhát hordott, aminek nyakrészére fehér csipkét szabtak. Ruháról jut eszembe…

-       Mit fogunk hordani? A magunkkal hozott cuccainkat? – tettem fel a kérdést.
-       Természetesen nem – köszörülte meg a torkát. Odalépett ahhoz a szekrényhez, amely közelebb volt hozzám. – Ez Aurore kisasszonyé. A másik Elisabeth kisasszonyé – mondta, azután kinyitotta az ajtókat. Leesett az állam. Nem értem rá azon töprengeni, hogy May honnan tudja a nevünket. Mert amikor megláttam a szekrény tartalmát, úgy belelkesedtem, mint egy kisgyerek, akinek csokit adtak. Ugyanis a szivárvány minden színében pompázó ruhákat pillantottam meg és legszívesebben odarohantam volna, hogy minden darabot felpróbáljak. May kihúzott egy különösen szép ruhát, aminek a színe inkább vörös volt, mint piros. – Ma ezt fogja viselni. Elisabeth kisasszony pedig… ezt – vett elő egy zöld anyagú ruhát a másik szekrényből. 


***

May a lelkünkre kötötte, hogy nem most fogjuk megcsodálni az összes ruhát, ugyanis az elég sok időt venne igénybe. Hanem kiküldött minket a másik ajtón, így számomra is kiderült, hogy az bizony egy fürdőszobát rejt. Mondjuk egy teljesen modern fürdő volt, amiben egy zuhanyzó, két sarokkád, két mosdókagyló és egy wc kapott helyet. Furcsálltam a két kádat, de később May elmagyarázta, hogy Lis és én úgy is fürödhetünk, ha épp beszélgetni szeretnénk. Utána felhívta a figyelmemet egy térelválasztóra, amit majd a két kád közé húzunk, ha netalán szégyenlősek lennénk.

-        Ki megy be először? – Intett fejével Lis a fürdő felé. – Mehetek én? – Kérdezte csillogó szemmel. Nevetve beleegyeztem, hogy ő avassa fel a fürdőszobát.
Tíz perc múlva aztán én is birtokba vehettem a tágas helyiséget, ahol legelőször gyorsan lezuhanyoztam, majd fogat mostam. A hajamat átfésültem, azután csatlakoztam Lishez, aki az ágya végében ült és arra várt, hogy elkészüljek. Közben May előkészített számunkra egy-egy fűzőt és a ruhákhoz szükséges számú alsószoknyát. Az utóbbiakat könnyedén fel tudtuk venni, de az előbbihez már egy segítő kéz kellett.

-       Ne aggódjon kisasszony, nem fog megfulladni benne – emelte fel May a fűzőt, és mosolyogva magához intett.

Odaálltam elé, azután megfordultam, hogy felkapcsolhassa. Éreztem, ahogy lelapít, és hogy az anyag fojtogatóan körbeölel, de miután tartottunk egy két perces szünetet úgy ítéltem meg, hogy annyira nem vészes.

-       Csukja be a szemét kisasszony – szólt rám May, mire én engedelmesen lehunytam a szemem. Éreztem a ruha puha anyagát a bőrömön, ahogy May belebújtat. Majd a komornánk finom keze, hátrafogta a hajam, és lassú mozdulatokkal átfésülte. Azután pár elöl lévő tincsemmel csinált valamit, a mozdulataiból arra következtettem, hogy befonta. Azután éreztem, hogy lesimítja a gyűrődéseket, azután elégedetten hümmög egyet. – Kinyithatja.

A tükröm elé léptem és elakadt a szavam. Hosszú, fekete hajzatom lazán omlott a vállamra, egyedül az elöl befont és koszorúvá alakított fürtjeim tartották egyben. A tekintetem még nem vittem lejjebb a tükörképemen, mert még mindig a frizurámat fürkésztem. Az ablakokon besütött a reggeli nap fénye, és megvilágította a fejemet. Fekete hajam (ami eredetileg barna, csak annyira sötét, hogy inkább a –fekete- jelzőt használom rá) most először pompázott valódi színében. A megszokott helyett, kávébarnaként mutatott, ami engem is meglepett. Az arcomat teljesen másképp mutatta, és így már nem is voltam annyira… sötét, hogy így fogalmazzak. Elmosolyodtam, azután pillantásom lejjebb vándorolt az alakomon. Mindig is nagy rajongója voltam a régi korok női divatjának, de nem hittem volna, hogy egyszer egy ilyen programban vehetek részt, ahol még efféle ruhákat is kelljen hordanunk. A vörös anyag felsőrésze egészen rám simult, így nem sok mindent bízott a képzeletre. Csinos, v alakú dekoltázsa volt, amit -, hogy ne legyen túl széles és erkölcstelen – egy szalag tartott egyben. A derekamnál a ruha erősen szűkült és biztos voltam benne, hogy a fűző nélkül a ruha biztosan tönkrement volna rajtam. A vörös textil ezután kiszélesedett, és az alsószoknyákra tapadva végül lágyan ringatózott a padló felett. Tettem benne egy-két lépést, azután körbefordultam, hogy minden szemszögből megnézhessem magam. Kis idő után Lis megunta, hogy foglalom a helyet, ezért kicsit arrébb tolt az útból. Hamarosan ő is felvehette a ruháját. Eközben May feltűrte az öltözéke ujját és lopva a karórájára pillantott. (Hah! Létezik még modern világ!)
 
-       Lassan dél lesz. Perceken belül megérkezhetnek a kísérőik – lelkesedett. Értetlen arcunkra pillantva észbe kaphatott, úgyhogy elhadarta, hogy két herceg érkezik a szobánk ajtaja elé, hogy elkísérjenek a Királyi Ebédre. (Bizony, nagybetűvel.) Emellett még adott pár tanácsot, hogy hogy viselkedjünk, és sajnálatát fejezte ki amiatt, hogy erre nem tudott több időt szánni.

Maynek igaza lett, ugyanis kopogás hangzott fel. Lis és én illedelmesen kihúztuk magunkat, bár csupán én voltam hajlandó arra, hogy egymásra tegyem a kézfejeimet, Lis tüntetőleg keresztbe fonta a karját a mellkasa előtt. Komornánk kinyitotta az ajtót, és ezzel egy időben másik kezével intett, hogy lépjünk közelebb. A két fiú arcára árnyék vetült, így hirtelen nem láthattuk, hogy kik azok. Azután megláttam kirajzolódni a homályban egy alakot, akinek a haja kócosan meredt az ég felé. Egy pillanatra elöntött az izgalom és éreztem, hogy az arcom egyre melegebb lesz, ugyanis a szívem mélyén reménykedtem, hogy a kísérőm az lesz, akire gondolok.

Majd a fiú felém lépett, hogy üdvözöljön engem. De aki rám mosolygott, nem az volt, akire számítottam… hanem Cameron. 

19 megjegyzés:

  1. Szia!:) Ma kezdtem el olvasni a blogodat, de nagyon-nagyon tetszik! :D Fantasztikus, amit és ahogy írsz! Írd meg gyorsan a következő rész, hogy minél hamarabb elolvassam! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon orulok hogy el tudta nyerni a tetszesed! Koszonom szepen a dicsero szavakat, nagyon jo erzes :)
      Jelenleg nyaralok, viszont ha hazaerek rogton elkezdem irni, ugzanis a tortenet mar megvan a fejemben :)

      Addig is ha szeretnel, csatlakozz a facebook csoporthoz, ami meg eleg kezdetleges, de remeljuk hamarosan mar nem lesz az :D

      xx

      Törlés
    2. Ahh, lehagytam a linket: https://www.facebook.com/groups/1519155744981172/

      Törlés
  2. Szia! ^_^ Már nagyon vártam ezt a részt, és mit ne mondjak... imádom! *-* Jó volt elképzelni ezt az egész hercegnősdit, várom a következőt!!
    Ui.: kíváncsi vagyok, hogy időközben mi fog történni Azure-ral és Cameronnal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Draga!
      Huuha, el nem tudod kepzelni milyen jo ilyet olvasni ^^
      Orulok hogy tetszik, en azon tunodom hogy ti mit fogtok reagalni majd a kovetkezo reszekre :)
      Ha majd hazaertem, kint lesz az uj fejezet :)
      Addig is ha akarsz, csatlakozz a facebook csoporthoz --> https://www.facebook.com/groups/1519155744981172/

      xx

      Törlés
  3. Szia! :) nagyon tetszik a blogod :) csak így tovább. Mikor lesz majd kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Juj, orulok hogy tetszik ^^
      Most epp nyaralason vagok, de amint hazaerek elkezdem irni :)
      Addig is ha van kedved, csatlakozz a facebook csoporthoz --> https://www.facebook.com/groups/1519155744981172/

      xx

      Törlés
  4. Szia!
    Egy kis meglepetés vár az oldalamon :)
    http://uvegszivmindorokke.blogspot.hu/

    UI.:Imádom a blogod ^^

    VálaszTörlés
  5. Kedves Aster!

    Mivel megfogott a történeted előszava, nekiláttam olvasni az eddigi fejezeteket. Meg kell hogy mondjam, nagyon tetszett! :) Felkeltette az érdeklődésemet mind Jack jelenléte, mind pedig az, hogy Cameron lesz Aurore kísérője. Reménykedtem, hogy Jack lesz, de ezek szerint rosszul gondoltam. :) Kíváncsi vagyok, mit hozol ki ebből!
    A folytatás mikor érkezik körülbelül?

    Ui.: ha gondolod, te is olvass bele nyugodtan a történetembe!
    Puszi, Arika

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Már régebben már olvastam a blogod (2-3 hónapja) és hetente nézegetem ezt az oldalt:D Szóval azt szerettem volna kérdezni, hogy mikor jön a következő rész? Már lassan egy éve nincsen, csak azért kérdeztem :'D


    #bexi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Igazából már nem érzem úgy, hogy kedvelném a történetet. Elkanyarodott az egész fő témától igazából, a szereplők leírása úgy ahogy van rossz, kidolgozatlan, Aurore egy borzadály (szerintem) nem tud önállóan megoldani semmit, Jack kiszámíthatatlan és értelmetlen a viselkedése. (A mellékszereplőkről ne is beszéljünk :"D)

      Úgyhogy nyugodtan állítom hogy ezt nagyon elrontottam :D

      Ne haragudj, de nem hiszem hogy lesz több rész. Ne haragudj.

      Üdvözlettel: Aster

      Törlés
  7. Nagyon jol irsz és tűkön ülve várom a folytatást <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  8. Na jó idefigyelj.
    Azt mondod, hogy nem írod tovább ezt a blogot? *hajtépés* Ez őrültség! Imádom ezt a blogot! Mi bajod van vele? Nagyon jó a története, jó ötlet. Amikor megtaláltam ezt a blogot, és eljutottam a 10.fejezetig hónapokig vártam a folytatásra, annyira tetszett. És, most, hogy elolvastam, hogy nem folytatod a szívem szakad meg. :( Ez a legjobb blog amit valaha olvastam. Egyáltalán. Ez az EGYETLEN blog amit valaha normálisan olvastam és imádtam. Erre most jössz azzal, hogy nem folytatod? Ha nem is úgy folytatod ahogy akartad, nem baj. Nem tudjuk mindig úgy írni a történeteinket, ahogy előre elterveztük. Én is így vagyok a sajátjaimmal. Ezer felé ellehet vinni egy történetet, természetes, ha a főtémától elkanyarodott. A szereplők leírása szerintem nagyon jó és úgy gondolom sokan egyet értenek velem. Ki nem szarja le ha egy kicsit ergyán van megfogalmazva egy szereplő külleme és belsője? Majd útközben rájön kiről is olvas valójában. Ha meg nem az hülye. :"D
    Ha nem tetszik írd újra. Én is ezt csináltam. Neked még nem olyan nagy ördöngősség lenne, hiszen csak a 10.fejezetnél jársz. Én ezt tudod melyik fejezetnél találtam ki? Az 51.nél!!! Érted? 51!! De újra kezdtem írni, mert szerettem a történetet, és úgy gondoltam ér nekem annyit, hogy átírom és jobban megfogalmazom. És mi lett a végeredmény? Életem legjobb története! Ez a TE történeted, hiszen a Te fejedből pattant ki, senki sem tudta volna ugyanezt kitalálni, vagy leírni úgy ahogy Te. Kérlek ne hagyd abba. Nagyon jó történet kezd ebből a tojásból kikelni. De ahhoz, hogy megtörténjen és a világ egy újabb csodálatos történettel bővüljön egy olyan bloggerinától, mint te neked is segítened kell. Ez már nyálas phejj... :"D *Dorka lenyugszik*
    Tehát kérlek. Legalább olvasd el amit írtál és gondold át. Próbáld meg folytatni. Én remélem, hogy ez megfog történni. És nagyon boldog leszek ha tényleg. Ez egy nagyon jó kis blog. Szép a design, de nem túl pucccos, a dalok is jól, a főszereplő nem mindennapi. Örülnék ha nem hagynád el ezt a történetet. Nem fogunk még egy ilyet találni.
    Ha pedig úgy gondolod, hogy fölösleges lenne, mert nem olvassák/olvasnák sokan akkor tekints a feliratkozóidra. Vagy a megjegyzések íróira. Vagy a chat boxba! Mind arra várnak, hogy folytasd. Kérlek... :'( Én is nagyon várom már. Nem mindennapos történet. Nem az a sablon, mint a többi - tisztelet a kivételnek.
    Úgy gondolom, hogy én megtettem amit tudtam, hogy elmondjam, milyen jó ez a blog és, hogy az olvasóid nevében is szóljak a folytatást illetően. Nem akartalak egyetlen szavammal sem megsérteni. Ha mégis, akkor sajnálom, csak azt írtam amit gondoltam.
    Persze, ha ennek ellenére nem akarod folytatni akkor persze felejtsd el. Írtad, hogy nem szereted annyira már, de ennek ellenére pofáztam egy sort. Csak annyit kérek, hogy gondold át! Kérlek!
    Várom a válaszod:
    Dorothy R. J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚRISTEN
      Nagyon-nagyon-nagyon jól esnek a szavaid, tényleg, már majdnem sírtam, miközben olvastam. Ne haragudj hogy csak most válaszolok, a blognak a közelébe se néztem, csak most este jött rám, hogy "Na megnézem mi van itt" :D
      És sosem gondoltam volna hogy rátalálok egy ilyen kedves, túldícsérő kommentre, ami már annyira jól esik (szóismétlés, tudom) hogy érzem hogy egyáltalán nem érdemlem meg. Nem gondoltam volna hogy ennyire tetszhet valakinek Aurore története, egyrészt ezért is hagytam abba.
      DE

      Folytatni fogom. Igen, folytatni fogom. Ezt csak most határoztam el, ebben a pillanatban, mert annyira nagy hatással voltál rám. Nem tudom mit fogok kihozni belőle, nem tudom merre fog kanyarogni a történet, de megpróbálom. Nem ígérem, hogy hamar lesz a rész, de igyekezni fogok :) :D

      És nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm azt, amit most leírtál, még mindig csak kezdő író vagyok, (attól függetlenül hogy 2012-ben kezdtem neki), és kezdő íróként is köszönöm meg neked most újra és újra és újra :D Oké, ez most nagyon kusza és összevisszaságban van, de egyszerűen nem tudom megfogalmazni normálisan hogy mennyire aranyos vagy, és hogy mennyire sokat jelent nekem az amit írtál.

      És lehet hogy rosszul emlékszem, lehet hogy nem, de emlékszem ám rád :D Még mindig megvan a kommented a chat-box-ban Zsarátként és el is kezdtem olvasni a történetedet amit imádtam :D
      Aztán miután szakítottam a bloggal, a többi bloggal se törődtem túl sokat, így mindegyiket abbahagytam sajnos.


      Szóval annyi, hogy vissza fogok térni, és igen, ez biztos, és még egyszer köszönöm és bocsánat a késői válaszért ill. a kusza kommentért, amit még én sem értek amúgy (komolyan mondom csak írok, lehet valamit kétszer is mondtam), úgyhogy tényleg. Tényleg, tényleg, tényleg nagyon szépen köszönöm. <3 És folytatom :) (3x-ra is elmondom, igen :DD)

      Najó.

      Köszönöm, köszönöm, köszönöm, szépen <3 <3 <3

      Ölel-csókol: Aster O. Sys

      Törlés
    2. *ugrál örömében, mivel elolvasta az írásod*
      Szentég szentég szentég!!! Annyira boldog vagyok! Örülök, hogy végül folytatod!! Nem tudod most milyen happyvé tettél engem!!!
      Ami a megjegyzésemet illeti. Én csak az iugazságot mondtam. Igenis megérdemelted. Szerintem aki idetévedt erre a blogra mind ugyanezt gondolná.
      Nyugodtan, addig írd amíg szeretnéd. Gyűjts ötletrk, kérj segítséget másoktól. *jelentkezik* ha akarod adhatok ötleteket. Facen már bejelöltelek ott írhatsz rám. 😃
      Szerintem nem vagy kezdő blogos. Nagyon ügyesen írsz és átadod az olvasónak tényleg a történetet.
      Örülök, hogy a blogom tetszett, habár nem tudom meddig olvastad, de most a 20.fejeteig át van írva és tovább is átítom. Remélem azért még betévedsz néha majd hozzám.
      Hajrá hajrá hajrá!!! Csak ezt tudom mondano. Ha meg eltévedsz, tudod hol találsz. *facebook*
      Hát nagyon boldog vagyok és büszke hogy újra kezded és hogxy a szavaim újra felébresztették benned az írás varázsát. 😃😃
      Remélem nemsokára hallok felőled!
      Sok puszi!! 💜💜
      Dorothy R. J. ✌✌

      Törlés
  9. Csatlakozom az előző kommentelőhöz :D bocsi de ma egy hirtelen ötlettől vezérelve felléptem ide hátha lesz valami :D szóval légyszi légyszi folytasd! Újraolvastam és annyira jó ^^ és eszembe jutott az a pillanat amikor egy irodalomóra alatt egy papírköteg hullott a kezembe egy cetlivel, amin ez állt: "Petra, elolvasod?" a középső padsorban ültem te pedig a szélsőben :D olyan nosztalgikus érzésem támadt ^^ kirázott a hideg (jó értelemben) és...

    Lègyszi folytasd!

    Petra :D

    Bocsi, de úgy éreztem ezt le kell írnom! Főleg hogy ìrási mélyponton vagyok :o egyszerűen nincs eredeti ötletem, és neked meg itt a lehetőség hogy megírd az egyik legjobb sztorit amit valaha olvastam és erre... Nem :o

    Bocsi a hülyeségeimért :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. PETRA
      ESKÜSZÖM ELSŐ DOGLOM LESZ HOLNAP HOGY BEMEGYEK AZ OSZTÁLYBA ÉS MEGÖLELGETLEK
      NEM MENEKÜLSZ ÁM
      <3
      <3

      Mindenképp folytatni fogom, ha vért izzadva is, de kanyarítok neki egy véget. Be kell fejeznem már valamit, mindent félbehagyok, de ezzel már nem így lesz :D Hála Dorothy (<3) kommentjének, felnyílt a szemem, megláttam a fényt(!) és eldöntöttem hogy befejezem :D

      Szeretlek, ugye tudod? <3
      És a te írási "mélypontjaidról" ne is beszéljünk, mert olyanok nincsenek :"D Hajrá, hajrá!!!

      <3

      Törlés
  10. Szóval. Kedves Asterom. Még mindig nincs ihleted? Szívesen adok csak szólj, segítek. Még mindig hónaponta legalább háromszor nézek ide be, de a szívem szakad ketté, mikor még mindig csak a tizedik fejezetet látom. :( Annyira szomorú, hogy nem akarod folytatni. Tudom, megint, lehet már idegesítelek, de még mindig húsz feletti feliratkozóid vannak, akik várnak rád. :( Köztük én is, hiszen mindenki belegondolt már biztosan, hogy milyen lenne egy korabeli tábor. És ez tetszik nekem a legjobban. KÉRLEK! Folytasd...
    Dorothy R. J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dorothy <3 Tegnap olvastam a kommented, és borzalmasan elszégyelltem magam.. Ne haragudj a késői válaszért, nagyon nem törődtem a bloggerrel mostanában.. :I De ma leültem, és megírtam a fejezetet, mert több csalódást már nem akarok okozni se neked, se másnak.
      Úgyhogy remélemmm tetszeni fog, mert kint van a 11-ik! :D
      Sok sok puszi: Aster

      Törlés