2014. április 6., vasárnap

8. Fejezet

Sziasztok! Egyrészt borzasztóan érzem magam, hogy 4 hét (!) után tudom csak hozni az új részt. Nagyon sajnálom. Viszont köszönöm szépen a több mint 1000 oldalmegjelenítést! Remélem ez a rész ugyanannyira tetszeni fog nektek mint a többi és kérlek szépen írjatok megjegyzést, ha lehet. (Nem kell ellenőrző kódot írni egy komment elküldése után.) Jó olvasást kívánok minden kedves olvasómnak és ide tévedt idegennek is. 
Ölel-csókol: Aster O. Sys

Elérkezett a félévi szünet első napja. És egyben a tanulmányi kirándulásé is.  Bakancsot húztam és telepakoltam a hátizsákom öt napra elegendő ruhával. Továbbá begyömöszöltem pár túléléshez elengedhetetlen dolgot (mint például fogkefe, fésű) és a maradék öklömnyi helyre pedig a 20 centis plüssmacimat próbáltam bepasszírozni, sajnos sikertelenül.

Mindenképp el akartam vinni, ugyanis mindig vele alszom. Ő az én társam a nehéz időkben, velem kell, hogy legyen!  Anya megpróbált lenyugtatni és meggyőzni, hogy nem kell már nekem alvótárs. Úgyis csak kinevetnének emiatt a többiek. De nem tudott eltántorítani a szándékomtól, úgyhogy végül a macim egy piros színű műanyag zacskóba került, amit boldogan lóbáltam a jobb kezemben, amíg a buszomra vártam.

A történelem tanárunk (aki egyébként a kirándulást vezeti) küldött minden jelentkezőnek egy email-t, hogy az iskola parkolójában kell találkoznunk, vigyük ezt, meg ezt, és semmiképp se felejtsük el a tisztálkodó szereinket.

 Általában nem busszal szoktam megtenni a suliig vezető utat, de ez egyszer kivételt tettem. Leültem egy nekem szimpatikus helyre és előhalásztam a mobilom a bőrdzsekim zsebéből. Mivel jelenleg január elején járunk, vagy hat réteg ruhát húztam magamra és a maximálisa fűtött buszban már azon jártak a gondolataim, hogy hamarosan meg fogok sülni. Az arcomat a hideg ablaküvegnek támasztottam és eközben egy pillantást vetettem telefonom kijelzőjére. Egy új üzenetem érkezett anyától. Idézem:

Kicsim, itthon hagytad a fogkrémed. Van elég pénzed arra, hogy másikat vegyél?”

Ezt nem hiszem el. A zsebpénzemet is otthon felejtettem. Mindenesetre nem akartam, hogy anya aggódjon ezért küldtem neki egy megnyugtató SMS-t.

Persze! Nyugi anya, nem lesz semmi baj :D

Majd kölcsön kérek egy fogkrémet valakitől. Annyira nem nagy dolog.

Felálltam, hogy megnyomjam a leszállásjelzőt, és amikor a busz csikorogva fékezett, leugráltam a lépcsőkön. A táskám pántjait megragadva gyalogoltam elszántan a parkoló felé, de ekkor valaki utánam sietett.

-       Szia Aurore! Fent hagytad a buszon a – Cameron kissé belekukkantott a zacskóba, majd kérdőn felhúzta a szemöldökét. – A plüssmacidat – nyújtotta át nekem a tasakot. Ebben a pillanatban a fejem olyan színt öltött, mint a műanyag zacsi és gyorsan elvettem Cameron kezéből az említett tárgyat. Szemlesütve magamhoz öleltem zacskóstul-mindenestül a mackómat.
-       Ne nevess, jó? – Emeltem fel rá a tekintetem, de Cameron arcán csak egy cinkos mosoly bujkált.
-       Ne aggódj, nem nevetlek ki. És nem fogom elmondani senkinek sem – mondta, bennem pedig megkönnyebbülés áradt szét. Végül viszonoztam a mosolyát és elindultunk a parkoló felé.

A történelem tanár nagy mosollyal üdvözölte Cameron-t, engem pedig egy mogorva biccentéssel üdvözölt. Azt hiszem, nem nagyon szeret, mióta begyűjtöttem a töri egyesemet. Elmagyarázta, hogy szálljunk fel a túrabuszra és ott várjuk meg a többieket. Nem kellett sokat sétálnunk, ugyanis a busz a tanárunk mögött parkolt. Hatalmas volt, fekete és piros csíkokkal az oldalán.

Én a negyedik sorban lévő, bal oldali ülést választottam és az ablak mellé dobtam le a cuccomat. Levettem magamról a sapkám, a sálam, a kabátom és betettem az ülésem felett található csomagtartóba. Lassan már a busz mindhárom ajtaján számomra ismeretlen diákok szállingóztak be és megtöltötték a buszt. Hamarosan egy lófarkas lány állt meg mellettem és rám mosolygott.

-       Szia, ülhetek melléd?
-       Persze, nyugodtan – kaptam az ölembe a táskám, hogy a lány le tudjon ülni.
-       Elisabeth vagyok, de szólíts csak Lis-nek. Aurore vagy, ugye? – sandított rám, én pedig bólintottam. – Örülök, hogy megismerhetlek. Cukorkát? – Nyújtott felém egy zacskót.
-       Köszi, kérek – vigyorogtam rá, és a számba tettem egy epres cukorkát.

Fél óra múlva a töri tanárunk felszállt a buszra. Idegesen megszámolt minket, majd mondott valamit a buszsofőrnek.

-       Mindenki figyeljen!  Mindjárt indulunk, csak még várunk két embert. Kérlek legyetek türelmesek. Valószínűleg tíz perc múlva megérkeznek.

Ám tíz perc múlva sem jött senki. Teltek a percek, negyed óra, húsz perc, huszonöt… Mikor már eldöntöttük, hogy nem várunk tovább, egy fekete kocsi fordult be a parkolóba. Egy lány és egy fiú szállt ki belőle. Ha jobban ráhunyorítottam az arcukra, akkor…

-       Bocsánat a késésért – biggyesztette le az ajkát Pearly. – Jack beugrott értem, de egy dugóba keveredtünk és…
-       Jól van értem, ne folytassa. Csak szálljanak be a buszba és induljunk már végre! – Dörzsölte meg a homlokát a tanár.

A homlokomat ráncoltam. Nem hittem volna, hogy Pearly jön egy kirándulásra. Ő, aki csak a magas sarkúban tipegéshez szokott hozzá, most képes arra, hogy fogja a gyönge lábacskáit és felgyalogoljon például egy hegyre? Erősen kétlem.

Amíg Pearly hátrafutott az egyik barátnője által foglalt ülésre, addig Jack megtorpant. Csak a mellettünk lévő oszlopban volt szabad két hely, pont a mi székeinkkel egy sorban.

-       -       Hé Cam, ülsz mellém? – Kiáltotta Jack Cameronnak.

Az említett fiú felállt és előrecammogott Jack mellé, majd intett, hogy üljön be. Miután mindketten elhelyezkedtek, a busz motorja felmordult és kigördült az autópálya felé.

Egy óra utazás után az ülésem kezdett kényelmetlenné válni, nyomta a hátamat, ráadásul nem fért el a térdem sem. Egy olyan pontot sem találtam, ahol kényelmesen tudnám megtámasztani a fejem úgy, hogy a nyakam ne törjön ki. Úgyhogy kénytelen voltam vagy felhúzni a lábaimat, vagy magzatpózba kucorodva Cameronék felé fordulni. Az utóbbi pózt szerettem inkább, mert amikor Cam meghallotta, hogy mocorogni kezdek, mindig felém fordította a tekintetét, majd farkasszemet néztünk. Általában veszítettem, de legalább lefoglaltam magam valamivel.

Érthető módon hálát adtam a sorsnak, amikor a busz megállt egy benzinkút mellett. 

Mikor leszálltam a buszról, nem csak a hideg levegő vágott mellbe, hanem a hópelyhek is. Mindezek ellenére élveztem, hogy kinyújtóztathatom a végtagjaimat és a friss, hűvös szél simogatását sem vetettem meg, ami végre jól esett a buszban uralkodó fülledt meleg után.  
Időközben elég sokat ittam, úgyhogy kénytelen-kelletlen beálltam a mosdó előtt álló sor végére. Nemsokára Jack is csatlakozott hozzám.

-       Szia – mosolygott. A szeme szinte világított a mosdó előtti folyosó félhomályában, de vidám csillogása biztosított arról, hogy örül, hogy lát. Valamikor el tudtunk beszélgetni, de most meg szóba sem áll velem. Vajon miért?
-       Szia – köszöntem neki vissza. Több dolgot is szerettem volna mondani, de nem tudtam, hogy hogyan fogalmazhatnám meg, mit akarok. Ezért inkább ezt kérdeztem tőle: - Hogyhogy jöttél a kirándulásra?
-       Cameron beszélt rá. Érdeklik a középkori dolgok és nem akart egyedül jönni – elhallgatott, majd gyorsan hozzátette: - és ugyanez igaz Pearly-re is, azzal a feltétellel, hogy én kértem, hogy jöjjön.
-       Értem – helyeztem át a másik lábamra a testsúlyom. – De amúgy akkor ti most…
-       Nem – Jack huncut fénnyel a szemében vigyorgott le rám.
-       Ne-nem, én nem úgy értettem – mentegetőztem. – Csak hallottam ezt-azt és gondoltam megkérdezem…
-       Értem én, ne magyarázkodj – támaszkodott neki a falnak. Magabiztosságot sugárzott, de tudtam, hogy csak ugrat.
-       Te néha olyan hülye vagy – böktem oldalba a könyökömmel, mire ő fájdalmasan összerándult, azt tettetve, hogy fájt neki az ütés. Majd elnevette magát és a női mosdó ajtaja felé biccentett.
-       Te jössz.

Egy – Ch - hang kíséretében bementem a WC ajtaján. Az egész helyiség meglepően tiszta volt. Vagyis nem olyan, amilyet egy benzinkúttól várna az ember.
Dolgom végeztével kezet mostam, csatlakoztam az engem váró Jack-hez és egymást bökdösve visszamentünk a buszhoz. Lerogytam az ülésembe és fáradtan hátradőltem. Még egy három órás buszút nézett elénk. 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó... Imádom *-* Fantasztikus amit művelsz! Megérte várni rá! :) Gyorsan a következőt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A "gyorsan" nálam nem hiszem hogy 2 hétnél többet jelent.. De igyekszem :)

      Törlés
  2. O-R-S-A-Y! HA NEM FOLYTATOD NAGYON GYORSAN ÉN IZÉ... AKKOR ROSSZ DOLOG FOG TÖRTÉNN. AMÚGY IMÁDOM MEG MINDEN

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon tetszik a blogod, s bár nem tudok szakvéleményt mondani, de szerintem nagyon jól írsz! Ez ritka az ilyen blogok között, nem rizsázol, de minden fontos infó benne van, ami kell ahhoz, hogy el tudjam képzelni és beleélni magam a történetbe. Tetszik :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huu, koszonom szepen a kedves szavakat,nagyon orulok hogy tetszik :) Igyekszem ugy irni, hogy barki bele tudja kepzelni magat a foszereplo helyebe, es orommel latom, hogy ez sikerult :)
      Ha minden jol megy, hamarosan jon a 9. Fejezet :)
      xx

      Törlés